27 April 2011

25 fakta pasal aku :]

ada ke hah 25 fakta pasal diri aku.. aku sendiri pun tak tau.. ntah2 aku tipu ja.. :]


  • er... nama aku la.. nazihah 
  • still student
  • hajat dihati nak jadi            seseorang
  • pemalu ( kekadang )
  • suara kuat bila bersembang tapi bila kat depan kelas konfemm suara ala2 gadis melayu ( cehhh! )
  • kekadang suka bertindak tanpa fikirkan balasan
  • kekadang mulut nih ha suka je cakap lepas tanpa toleh kiri kanan
  • kekadang tak suka biology ( ye ke kekadang?? )
  • kalau  jalan aku main redah je
  • mula meminat novel dari sekola rendah tapi bila novel first hilang terus jadik meluat
  • tak berkeyakinan diri
  • tak boleh tatap mata laki even orang tu kawan aku
  • tak suka tengok orang badmood
  • tak suka tension2
  • tak suka bau durian tapi kalau nak makan ok je ( bab makan semua ok )
  • tak suka lelaki yang putih dari aku.. maklum la aku nih kurang putih
  • tak suka orang tengok aku time aku tengah gelakk terover
  • tak suka orang kepochi tapi kalau aku kepochi bolehh
  • tak suka tengok orang yang sombong tahap dewa .. nak senyum pun payah .. gggrr!!
  • tak suka orang yang perasan dia baik tapi perangai haramm
  • tak suka orang yang nasihat orang tapi dia pun buat jugakk
  • suka tengok benda yang comel2
  • suka wana pink
  • suka air soya bergula putih
  • suka tengok orang senyum... sweet ok
  • suka sangat senyum
  • suka tengok benda yang lembut2
  • suka tengok lelaki pakai short pants ( just tengok ok )
  • suka tengok lelaki rambut tercacak ( just tengok ok )
  • suka relax2
  • suka sangat hora2 sampai hw pun tak siap
  • suka bear.. yang besaq2 ja
  • suka budak2 kecik.. plus yang tak tau apa erti hidup  ( macam la aku tau sangat  )
  • suka berperangai budak2 ( sampai orang meluat tengok aku )
  • suka mengata kat orang even perangai aku macam nak hancur je mata orang sekeliling
  • suka tengok orang dengan memandang pelik kearahnya
  • suka bau rumput yang baru potong.. fresh gila.. sila try :]
  • suka tengok gambar dari lensa tett

ehem2..aku list dah.. kalau rasa benda tu bukan fakta anggap je aku tipu.. aku nih kalau bab merapu bagi je kat aku.. untuk dot yang last tu aku tipu je.. tapi nak letak gak dalam list.. lebih dari 25 sebab semua benda aku tipu ok.. :]

No comments: