13 August 2011

ketebalan hati sang pecinta

tiba2 ja kan bab hati bagai. meroyan ka apa? aku sesaja je. bosan tak hingat duniaa.. esok sekola , selasa exam. doakan saya okay. especially biology and addmath. huh. dulu aku risau sejarah tapi sekarang? harap2 semua okay. insyaallah. okay. nak cakap bab hati boleh? **mud gatal . 

>> orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. yang dia tahu di hati dan di matanya hanya ada kamu satu-satunya

>> even kamu sudah memiliki teman istimewa , dia tidak peduli! baginya yang penting kamu bahagia

>> orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya , di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik

>> orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat , ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu , sehingga kamu menjadi binggung. sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah mengegarkan dunianya

>> jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan , dia akan ada menunggu kamu kerana dia tidak pernah mencari orang lain

>> orang yang begitu mencintaimu , tidak pernah memaksa kamu menerimanya , even hati dia meronta2 kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kamu pinta dia berlalu , dia pergi tanpa menyalahkan kamu kerana dia benar2 megerti apa itu cinta.

wah2.. gediknya aku. dok berjiwang sejiwang pulak malam2. da la nak exam. dok beronline sana sini lagi. hobi lah.. ** wink2 . aku suka bila dia gugup. hahahah. k, bai.







No comments: