03 August 2012

iftar with them !

assalamualaikum . dan hai ! pejam celik pejam celik dah hampir setengah bulan kita berpuasa kan . puasa penuh tau . tak mau ponteng-ponteng . bila ramadhan sudah hampir meninggalkan kita , aura syawal bermaharajalela . ish , jangan lah bukak lagu raya . itu membuatkan orang rasa tak sabaq termasuklah aku kan . raya , raya jugak . lepas raya ... trial , trial , trial . kenapa engkau datang saat aku nak berjimba dibulan syawal ini . haih . sabar. sabar .

semalam , 13Ramadhan 1433 Hijrah bersamaan 2Ogos 2012 , kami sekelas telah berbuka puasa bersama-sama . tak semua pun p . tapi tetap ceria . maklum lah kan , kelas 5sentiasanoty3 bak kata eiya . makanan boleh tahan la . tak seperti yang dijanjikan . ceh . lepastu tak sempat nak berposing puas-puas tiba blackout . tengok . kejam gila kan . kesian orang semayang dalam gelap . haih . nak berjimat pun sila lah fikir sama .
cakap pukul 9PM tutup , ni baru 8.20PM dah tutup . bak duit balik . bebai ! sempat jugak la berposing walaupun hampir 50 keping gambaq kan . meh aku nak share .



the lelaki-lelaki 5SN3 -,-



the perempuan-perempuan 5SN3 -,-


perempuan jugak -,-



perempuan !



najwa with epalhijau . hee ! thanks aqmal for this picture -,-

kenapa gambaq perempuan ja banyak ? sebab aku kan perempuan . hahaha . banyak lagi gambaq tapi penat ah nak upload satu-satu . gambaq ramai-ramai pun ada . tapi depa tak upload kat group pun . kamera tak bawak . kalau tak boleh posing lagi . hampa semua super awesome lah ! tahun last sekolah kan . bye !

4 comments:

shafiqah rozi said...

ceh..awak comey laaa

nazihahrafar said...

ya kaaa ? hahaha . maseh2 .

zera eira said...

wahh seronok nya iftar dia! :)

salam 14 ramadhan sayang. :)

nazihahrafar said...

best sgt akak :)