30 March 2013

pertama kalinya

assalamualaikum . last update 20March haritu . sebelum ambil result . jangan tanya dapat apa . eh , macam retis orang nak tanya kan . kot la najwa latif kan . hahaha . takpa , lupakan pasal tu semuaa . pertama kali ?
macam ye2 je kan tajuk entry aku kali ni . SEBENARNYA or ACTUALLY , untuk pertama kalinya dalam hidup aku tengok drama korea hokeh . drama ok . bukan movie yang hanya sejam ataupun sejam lebih tu . macam tak percaya je kite . huhuhu .

ok , sebenarnya dulu aku memang pangkah habis-habisan lah korea-korea bagai ni. tak kira lagu ka , drama ka , artis ka . memang tak sukaaaa . tapi aku suka lee min ho . sebab dia ok-ok kan . jangan marah ye . hahaha . tapi lepas aku tengok Boys Over Flowers . aku jadi , eh , kenapa lee min ho ni hensemmmm sangat ? wah-wah .walaupun rambut dia curly-curly kan . tapi gua dah jatuh cinta . dannn . kenapa bila kimbum senyum aku pun  turut nak senyum jugak ha ? kenapa ? kenapa ? dah , takmoo gila meroyan memalam ni .

bagi aku kan , cerita ni memang 99% pasal cinta . malas ulas panjang-panjang kang merepek lebih . point haremm tak da pun . drama BOF ni best drama 2009 rasanya . tapi sekarang baru aku sibukk-sibuk nak tengok kan . padahal dah berzaman hokeh . sadis kan . sobsobsobss . takpa-takpa , asalkan tengok . ayat nak sedapkan hati . hee .

sapa-sapa belum tengok , sila tengok . 
komfemm tak nyesal . hahaha





3 comments:

Unknown said...

hai , awak di tag nama #epal hijau jom sertai g.a besar-besaran by o.s.m http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging.html . hadiah berbaloi-baloi cepat review hadiah jugak .jom sertai .

munirahasnim said...

wohoho ! bf gua jugak tu lee min ho ! i love himmmm ! crita BOF tu dh lame kann , 2009 ke tk silap, tp aku punn bru tgk crite tu thun lepas muehehe :P soo truee curly2 minho tu la yg buat org melt tuu wouuu ~ :P

fasham said...

huhu saya pun minat lee minho...

http://lollista.blogspot.com/2013/06/drama-gu-family-book.html