05 October 2012

couting a days

assalamualaikum . aceh , tajuk entry aku kali ni kemain . nak jugak tajuk english walaupun english porak peranda jaa . k, nasib . menghitung hari untuk menghadapi spm . macam tak sangka ja lagi berapa hari nak spm . serius k . awal tahun hari tu tak penah rasa setakut ni . awal tahun hari tu kemain aku berjimba tak hingat dunia bahawasanya aku spm tahun ni . sekarang baru nak gelabah teruk . tu aku lah . orang lain tak .

kadang-kadang rasa macam malas nak kira hari . sebab aku tak mau tahun ni berlalu macam tu ja . terlalu banyak sangat kenangan terindah . tapi itu tidak akan terjadi . kerna masa tu akan terus berlalu tanpa menunggu sesaat pun . hari tu trial aku memain sangat . dan result pun lagi lahh memain kan . teruk
sangat .mungkin tiada kegagalan untuk yang terus berjuang - my sister .


kenapa setiap detik yang terindah tu akan berlaku disaat kita akan berpisah dengan waktu itu ? kenapa ?
kenapa masa tu terlalu cemburu dengan kita ? nanti mesti dah tak boleh lepak lama-lama waktu rehat
kan . mesti dah tak boleh nak gosip kan . sebab susah nak jumpa . kan , kan , kan . mesti rinduuu kan . jangan lupa aku tau . tolong doa aku jadi lemah lembut macam marshmallow tu tauuu . hehehe . jangan jelesss ye pikah . sesapa baca blog pink ni , tolong doakan saya dapat jawab paper dengan tenang dan mendapat keputusan yang cemerlang . amin . dan saya doakan awak-awak semua sentiasa dimurahkan rezeki . untuk budak kelas aku , jangan bising dalam kelas eh . spm dah dekat . untuk batch95 good luck .
and , you ! i'm still waiting for you mr... 
assalamualaikum . salam ukhuwah fillah :)



3 comments:

Anonymous said...

gud luck for spm :)

shafiqah said...

amin...doakan aq skali..nnti aku doakan ang berjaya + lemah lembut cam sotong skali..:D

Anonymous said...

maseh :) .

pikah ; orait . hehehe . tak mau sotong . nak marshmallow .